Hurray !



   Exam dah habis ! fuh ! 9 hari exam , memang jem dah otak ni . dan sekarang ni tengah bercuti , 10 hari cuti . nanti buka sekolah 14/11 dan terus hantar buku teks . esokkannya pulak majlis akhir tahun . heee ~ tak sabar nak cuti . janganlah ada kelas tambahan time school holiday ni . sebenarnya saya tak ada mood nak berceloteh ni , so saya tulis sikit2 jea lah yea . Sementara cuti 10 hari ni saya nak baca novel lah , malas nak keluar rumah . nanti school holiday baru nak lepak dengan kawan-kawan . Alhamdullillah , boleh la jawab exam . sains paper 2 senang kan ? bagi saya senang lah jugak sebab ada jea idea time nak menulis tu . kalau math paper 1 senang , paper 2 ? Allah ! Memang susah ! tersengeh je lah tengok soalan2 dia yang berputar belit tu . he he he . BI pulak , hmm . . .  boleh la ~ . . tapi yang saya geramnya sivik . haish ! hal politik pulak dia keluar , memang saya guna shotgun terus . sejarah ? tak payah cakap , terus buat keluar bom leukmia . hak ambik ! Gedebum terus saya bagi jawapan . saya ni tak minat bab2 sejarah , buka je buku terus zzz . . .  ha ha ha tak ramai kan yang minat sejarah , saya minat math and BI . tapi yang peliknya selalu je markah sains lebih tinggi daripada BI . padahal sains saya kureng minat . minat tu minat cuma kureng sikit minatnya ( haish ! ) okeylah , tu jea saya nak cakap . Annyong !

2 ulasan:

DISCLAIMER

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di nikainaa19@gmail.com.

[PENAFIAN] www.nikainaa.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.