Assalamualaikum !

Dah lama tak review mereka yang awesome ni. Dulu-dulu dah buat (PART 1) dan (PART 2) . Senang kira segala benda dah lama tak buat. Hoho Nak buat macam mana, tuan punya tanah terkena satu jenis penyakit yang semua orang akan kena sekali untuk seumur hidup. Bukan demam campak tapi ia dinamakan 'VIRUS SPM' . Apa punya panjang lebar nak jelaskan penyakit pun. T_T

Habis intro. Kita teruskan niat asal nak Review Mereka Yang Awesome (Part 3) ni.






1- Watever I Like to Write
http://norshamimi.blogspot.com/ ]

Say hello to Nor Shamimi, tuan punya blog watever I like to write. Header versi islamik, i like it! = ) Wallpaper blog so far okay, bunga-bunga ros lagi. Macam ada kat taman bunga ros. Yang penting sekali warna blog sangatlah 'garang'. Acece my fevret kaler. Semua dah cukup perfect tapi bunga shoutbox kat sebelah tu saya rasa macam menganggu pemandangan sikit. Hehe ini apa yang saya rasalah ya. Jangan merajuk. Alololo : ) Jom bloggers! Singgah melepak ke blog WATEVER I LIKE TO WRITE .


2- Kedai Vitamin Wawa Paka
http://vitaminwawa.blogspot.com/ ]

Haa! Yang ni siapa-siapa nak order Shaklee boleh jenguk ke blog ini. Blog ini dimiliki oleh agent Shaklee yang bernama Puan Wawa. Yang berada di area Terengganu pula boleh COD dengan Puan Wawa. Jemput singgah, tengok-tengok harga promosi Shaklee dengan agen Puan Wawa.


3- Lawak Santai Aje
http://jom-santai-aje.blogspot.com/ ]

Jom! Bersantai aje dengan tuan punya blog, saudara Azman Arshad. Yang mana tengah stress-stress tu boleh ke blog ni sebab ada lawak pecah perut. Silakan ya.


4-  Love Till Eternity
http://blalalableh.blogspot.com/ ]

Mula-mula terjumpa link blog Aisya Asri ni, boleh pulak haku pergi baca 'blabah blabah'. Hehe My bad. Jangan marah ya. Apa-apa pun header tu walau simple tapi nampak cantiklah dengan warna-warni macam tu. Yang lain-lain semua dah ok. Good job blogger Aisyah Asri. Mari-mari singgah, bloggers !


5- Mek Zumbie
http://mekzumbie.blogspot.com/ ]

Awas! Anda berada di zon zombie! Haha Gurau-gurau. = P Masa masuk blog Mek Zombie ni, terus teringat kat kawan. Kawan saya yang saya panggil dengan gelaran 'mek' depan namanya. Tapi 'mek' tu bukan namanya Dan zombie tu, kawan saya minat. Ini kes terpengaruh dengan korea lah. Haku pun tak tau ada ke tak kumpulan or cerita atau lagu korea yang bertajuk zombie. Haha Ok stop, melalut! Bloggers, mari terjah blog mek zombie! Follow sekali, kalau tak nanti kena gigit jadi zombie. Ahak! >_<


6- Kisah Cikgu Farha
http://www.cikgufarha.com/ ]


Selamat bertugas kepada cikgu farha. Jangan garang-garang sangat ya dengan anak murid. hehe : ) Header cikgu yang ada tulisan arab tu macam mana ya nak buat? Sempat lagi tanya soalan. Masuk ke blog cikgu buat rasa rindu pula kat cikgu-cikgu sekolah rendah dulu. Rindunya ='(


7- Khaidir Khaizuki
http://khaidirkhaizuki.blogspot.com/ ]

Ngeri pulak tengok header blog dia. Hehe Saudara Khaizuki. Nama ada bunyi ala-ala Jepun. Hee = D Tak apa-apa. Jom singgah ke blog saudara Khaidir Khaizuki ni. Follow sekali kalau rajin.


8- Ema Hasan
http://chenta-shima.blogspot.com/ ]

Jom singgah ke blog Ema Hasan, tuan punya blog yang suka membebel over a simple things. Haha bukan saya yang mengata ni. Tapi ternampak tuan punya badan yang tulis sendiri macam tu. Btw, header bunga-bunga kat atas, nampak nice lah. :)


9- Siti Yang Menaip
http://sitiyangmenaip.blogspot.com/ ]

Jom! Jom! Ke Pinang kita. Hehe Marilah melawat blog Siti sambil baca latest entry dalam blog Siti. Blog dia cute tau. Boleh buat contoh bagi mereka yang masih baru dalam dunia blog ini.


10 - Masam Manis Kehidupan
http://cikdelimamerah.blogspot.com/ ]

Nak baca cerita-cerita hangat? Sila ke blog Cik Delima Merah sekarang jugak. Haha Tengok kat entry yang lepas-lepas, memang banyak cerita hot. Apa dia? Terjah sendiri lorh. Haha.


11- Degupan Jantung
http://peminatsetiamaherzain.blogspot.com/ ]


12- Muhammad Shahril
http://muhammadshahril97.blogspot.com/ ]


13- SNJ-My Life
http://cik-shiqah.blogspot.com/ ]


14- Sehijau Blog RA
http://www.naniena.com/ ]


15 - Cerita Dari Otak Biasa
http://asyuasyuranovelis.blogspot.com/ ]


16 - Life is Good. Alhamdulillah
http://poetessemo.blogspot.com/ ]


17 -  Firzanah Azhar
http://firzanahazhar1.blogspot.com/ ]


18- In a Nutshell
http://nadzirahata.blogspot.com/ ]


Fuuuh! Selesai. Yang mana saya tak ada komen apa-apa itu, malas sebenarnya. Ehek. Jangan marah. Banyak sangat yang nak review. Otak ni pun rasa loading je fikir nak komen apa. So dari sering tertangguh nak post entry ni.... Baik letak je tanda nak promote blog korang semua. Hehe

Tapi sebelum tu.... Asyik haku je review dan promote blog korang, tak nak ke review dan promote blog saya ni? Haha serius ni. Tak main-main. = P


JOM BLOGWALKING BLOG MEREKA YANG AWESOME NI !!

9 Comments

  1. Wow...Thanks :) Huhuhu....Cool scroll page tu. Lain kali boleh buat entri ajar macam mana nak buat. Hehehe :P

    ReplyDelete
  2. Wahh, thanks aina....")

    Camne na buat scroll box tu ye ?

    ReplyDelete
  3. Thank you Aina..akan memperbaiki segala kekurangan...:)

    ReplyDelete
  4. Aina, jemput ke blog wawa ye..")

    ReplyDelete
  5. Waaa....tq sudi review blog picisan ni!... hehe ;)

    ReplyDelete
  6. aaaa aina tq review kite punya! tunggu na nanti kite review aina pula :) hehe

    ReplyDelete