Assalamualaikum!

Alhamdulillah!
Selamat  pergi dan balik dari
KEM QIADI 
yang berlangsung selama 3 hari di Tok Bali, Kel.

Letih memang letih dan kat sana memang tak
cukup tidur.Mana taknya, pukul 1 setengah baru terhegeh-hegeh
nak 'terbang' atas tilam. Pukul 4 dah kena bangun qiam.
Tapi tak rugi. Syukur dapat berqiam berjemaah lagi selepas qiam berjemaah
dengan adik-adik di Kem Qiamullai Ting. 1.

“Dan pada sebahagian malam hari bersembahyang tahajud lah kamu sebagai suatu ibadah tambahan bagimu; mudah-mudahan Tuhan-mu mengangkat kamu ke tempat yang terpuji.” (al-Israa`: 79)

Balik aje dari sekolah.
Abah saya cakap ada cek sampai
untuk saya masa hari khamis lepas. Terus tersengih lebor
dan pergi ambil cek tu dan tengok....

 cek pertama dari Nuffnang.

Alhamdulillah.
Terima kasih Allah! 

Buat masa ini, saya tak boleh nak aktif blogging.
Jawatan sebagai badan dakwah sekolah memang menggalas
pelbagai aktiviti di sekolah. Jadi saya tak ada masa nak blogging seperti selalu.

Jadi saya tinggalkan giveaway untuk sahabat-sahabat sekalian.
Jangan lupa sertai untuk memeriahkan GA ini ya?

  

2 Comments

  1. seronoknye dapat cek dari nuffnang.tahniah :D

    ReplyDelete
  2. congrats dapat cek pertama Nuffnang tu... tumpang happy... ^_^

    ReplyDelete