Yeay! Tamat untuk short sem, semester dua ni. Walaupun hanya ada dua subjek tapi sebab ada projek yang nak kena handle, semuanya jadi padat. Hari khamis lepas adalah kelas terakhir kami dan Jumaat tu Ainaa terus fly balik Kelantan. Sebulan lebih tak balik rumah, terus homesick jadinya. Semua classmates Ainaa yang semester lepas, sekelas lagi untuk sem dua ini dan separuh lagi adalah classmate baru.






Dua-dua lecturer lelaki dan apa yang boleh katakan, seronok dan pengalaman yang sangat mencabar juga dalam kelas Dr.Alizaman D.Gamon dan Sir Ata Hanifee. Thank you Sir Ali and Sir Ata, mengajar kami selama sebulan setengah ni dan sabar dengan kami. Kami enjoy dengan sir yang suka buat lawak dan banyak berlakon dalam kelas. hehe

Cuti semester tak mula lagi sebenarnya, ini Ainaa cuti sendiri memandangkan sem ni Ainaa hanya ada final exam satu paper je dan pulak tu hari last minggu exam, so Ainaa balik bercuti dulu. Nanti hari exam pergi CFS semula dan lepas exam terus balik kelantan lagi. HAHA sekali-sekala buat kerja gila.








6 Comments

  1. eh lah kita sama cfs!!!
    eh DR ALI???
    aaaaa rindu sir ali :(((((((
    sumpah aaa dia best ajar rka dulu huhuhuhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeh sama? aqilah still ada kat cfs ke? kaaan.... sir ali best

      Delete
  2. wah, buat kje gile, good job! hahaha..goodluck ok !

    ReplyDelete
  3. Sir ali tu faham melayu tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ofcourse dia faham. cakap melayu pun sir ali reti tau :)

      Delete