Assalamualaikum!

Ingat lagi tak hari itu saya ada tulis entry Sudah Jatuh, Ditimpa Tangga Pula. Iaitu mengenai FB yang saya khaskan untuk blog diblock. Dan saya pun buat lah yang baru tapi.... baru jea beberapa minit yang lepas saya terkena sekali lagi.

 Sungguh menguji kesabaranku yang sememangnya senipis kulit bawang. Huh! Geram sangat-sangat. Rasa tak nak ada kaun FB terus pun ada. Tapi susah pula nak berhubung dengan kawan-kawan dan untuk promote blog ni. Aduhai. Nasib badan.....


Pretend to be someone else? Rasanya saya dah tak guna nama Fb yang kena block dulu tu iaitu 'Cik Ina'. Sudah ditukar menjadi 'Wan Ct'. Memang bukan merujuk kepada nama saya tapi merujuk kepada negeri dimana lahirnya saya di situ. Negeri Cik Siti Wan Kembang! Use a fake name? Hamboi-hamboi! Dah cukup sedap nama tu. Bukannya nama 'donkey' ke 'pig' ke apa. Don't represent a real person? Habis tu, FB Cik Ina dulu tu bukan sememangnya salah satu dari nama aku ke? Cis! Dah keluar dah tu 'aku-aku'.

Okey, lepas dah tekan continue tu... Keluar camni pulak.

Then, keluar seperti yang keluar di FB yang kena block dulu. SAMA! Kena perhatikan gambar tu milik kawan FB saya yang mana. Manalah daku tahu....




Ini gambar pertama yang kena saya teka. Hehe yang ni saya kenal lah. Kak dedeq de wishes! Hehe alhamdulillah. Lepas gambar pertama. Ke gambar kedua pulak.


Iman zakaria. Nasib baik ada dah terang-terang tulis kat banner segmen tu. Hehe Lepas gambar kedua. Ke gambar ketiga pula.


Cik Lyeen! Hehe siapa yang tak kenal gadis Sabah yang mempunyai lesung pipit ni. Alhamdulillah. Berjaya dah teka ketiga-tiga gambar.  Ke gambar seterusnya.....


Err...  I think.... MK Shahir. Kut? Kalau tak silap lah. huhuhu


Serius.... saya tak kenal! hukhuk tibai jealah! Harap-harap betul.

Aduh! Terlalu banyak masa digunakan pulak dah! Maknanya dah banyak teka yang betul tapi disebabkan banyak masa yang diambil kita tak boleh jugak? Kejamnnya kau FACEBOOK !!

Nasib baik fanpage yang saya buat baru tu telah di admin kan seramai tiga orang! Huhu harap-harap masih boleh buka. Lepas ni, saya malas dah nak buat akaun lain. So berhubung melalui fanpage ajelah. Nak promote dan exchange link lepas ni dah susah. Tawakkal jealah. Lagi pun next year busy.


 PLEASURE TO LIKE MY NEW FANPAGE !! -- > HERE

6 Comments

  1. Macam mana pula boleh jadi macam tuu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu entahlah. maybe salah saya atau security facebook ni semakin ketat

      Delete
  2. awak tukar balik password awk using yahoo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tukar pass Fb ke sis? tukar melalui yahoo? nak bt camna tu sis? huhu

      Delete
  3. Assalammualaikum....

    macam2 kan FB nie nak verify word tu yg kekadang mselim3 lemah tu.,.heheh

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam. haa tulah. memang frust dgn FB skarang ni

      Delete