Fuhh!
Selesai sudah kem qiamullai di sk.
Mata memberat tapi laptop duk lebih menyeru nama
saya berbanding katil. kihkih

Baru balik pukul 12 tengah hari tadi dan
baru aje lepas CASH OUT nuffnang.
Alhamdulillah!
Terima kasih uolls !! Lob u!
kuakua c| =

Terima kasih ya kepada semua blogger yang
datang skodeng blog saya dan klik iklan yang ada kat sini.
Kejap, kejap!

Cek dari nuffnang yang mula-mula saya cash out aritu
tak dapat lagi. Kalau dah dapat...
Saya buat segmen nak? Hadiahnya TOPUP!
Saya tahu zaman sekarang remaja sering 'kehausan' topup kan?
Hiuhiu Jangan marah aaaar....

Saya pun camtu jugak. kihkih so sekarang ni,
tengah tunggu inchik posman hantar cek ke pintu rumah. Tak dapat....
nak buat camna. Tak ada rezeki.
Sama-samalah kita doa supaya sampai dengan selamat. Hoho

Thank a lot uolls !!

5 Comments

  1. congrats dear... click2 lah kat kakak punya nuff jugak..ekekekeke...

    ReplyDelete
  2. bestnya.. dapat banyak tak?

    ReplyDelete
  3. wah!bestnya..Eyz tak tahu lagi mcmna nak naikkan nuffnang nie..xfaham lagi..huhu

    ReplyDelete
  4. bestnyaaaaa.. hehe

    ReplyDelete