Salam semua : )
Awak semua sihat ? hehe
Sebelum kita teruskan . . Tengok kat bawah



Okey , dah klik semua ? Klik yang ni pulak ; Klik Sini
hehe
Korang tengok tajuk entry kali ni ,

" No Contest And No GiveAway "

Hmm . . . . Maksud saya , saya tak akan sertai mana - mana contest dan GA
selama tempoh pemenang akan diumumkan .
Korang cuba tengok kat 'celoteh saya' 2011 > December . . .
Banyak kan contest dan GA yang saya join .
Contest satu jea yang saya join ,
GA banyak , 5 GA saya join . wow ! huhu
Baru start join benda - benda camni dah berderet yang saya sertai ?
Time tu saya boring la , sebab tu saya rembat semua . hehe

Kenapa tiba-tiba jea saya taknak join mana - mana contest dan GA ni buat semetara waktu . . .
Menarik tau contest ni , dia nak uji penulisan kita dengan menulis cerpen .
Wah ! Ini yang best ni . 
Jadi saya tengah menulis cerpen lah sekarang ni ,
dah separuh siap .
Tak tahu lah tu sempat ke tidak .
Tarikh tutup contest tu 12 Jan 2012 .

Siapa - siapa yang nak join contest ni boleh la .
Hadiah - hadiah dia pun best tau !
klik kat bawah kalau nak join contest tu



Sekian , Terima Kasih .  : )



0 Comments