Yop ! Selamat pagi , semua . Sejuk kan pagi ni ? Kat home saya ni dah seminggu berturut - turut hujan . Sejuk ? Usah dibilang , sejuk amat ! Haha minah Indon mana lah pulak terlepas ni . Memang sejuk tau kat KotaBharu ni . Hish ! Apatah lagi tempat orang , tempat kita sendiri pun sejuk hingga terasa ke tulang . Hmm pagi yang dingin ni rasa nak cakap pasal novel je , so tadah telinga yea semua . Saya nak cakap panjang - panjang pagi ni . huhu
 
       Macam yang sebelum ni saya cakap , saya memang meminati novel ! Teramat ! Tapi , saya ada sikit je koleksi novel - novel saya . Saya masih pelajar so mana ada duit nak beli novel tiap - tiap bulan . Kena kumpul dulu . huhu buat masa sekarang ni , saya ada 11 buah novel . Erk . . . Sebenarnya saya keliru sikit kat situ , novel dipanggil naskah ke buah yea ? Hmm . . Tak apa lah , kita teruskan je . Novel - novel saya semua novel cinta . Novel islamik ada SATU jea . Ceh ! haha biasa lah remaja zaman sekarang , tambah - tambah lagi perempuan . Memang minat novel - novel cinta ni . Lelaki ?  Tak ramai . Cuba lah tanya , dalam banyak - banyak lelaki yang ditanya mesti 1/10 yang minat . Tu pun yang selebihnya minat jugak novel , tapi bukan novel cinta la .

        Mukjizat Cinta , Ad + Iz , Akulah Cindarella , Abang Khai Tomboi , M.A.I.D , Tak Mungkin Kuhindar , Sepupuku Suamiku , Aku Bukan Mistress , Cintamu Cintaku , Pergilah Air Mata dan Bila Cinta . Tulah koleksi saya . Dulu saya bagi je kawan - kawan saya pinjam lepas tu . Terfikir pulak buat sewa , so saya buat lah . Mula - mula nak buat Rm3 seebulan . Lepas tu Abah saya tak kasi . Bukan tak bagi disewa . Tak bagi buat Rm3 sebulan lah . So saya ikut je lah cadangan Abah saya , 50 SEN SATU HARI . Okelah lah tu , lagi pun kawan - kawan saya semua sekolah lagi . Mana ada duit nak bayar Rm3 sebulan . Tapi bagi saya , murah dah Rm3 kan ? Saya pun boleh bayar takkan kawan - kawan saya tak boleh ? huhu biarlah . Saya kat sekolah tak beli sangat , tak makan sangat . Sebab tu saya ada je duit . Ahak ! Kat rumah pun saya makan sikit je , kadang - kadang tu dalam satu hari tak makan nasi ! huhu

        Jadi sesiapa nak sewa novel saya tu boleh la , harganya 50 sen satu hari . Murah ? huhu sewa cepat - cepat sebelum saya naikkan harga . hahaha serius ni . Tapi ada peraturannnya . Kenapa ada syarat ? Sebab saya ni cerewet . haha tak ada lah cerewet sangat , sikit je .


Peraturan Meminjam Novel Nik Ainaa :


1. Membuka Novel Dengan Sopan
2. Jangan Meletak Merata - Rata



3. Jangan Bagi Hujung Novel Berlipat



4. Jangan Bagi Hilang ( Penting Ni )


      Okey , tu je syarat - syaratnya . 4 Syarat tu anda mesti patuh . Sekali anda langgar syarat - syarat tu , memang saya tak bagi dah ! haha tengok lah . Saya ni mudah cair kalau dipujuk dengan kawan perempuan . Dengan lelaki ? Kirim Salam jelah . Jangan harap nak cair . Selagi boleh keras , selagi tu saya jadi iceberg . InsyaAllah . haha ada - ada je saya ni kan . Oh yea , buat sementara ni . Available area KotaBharu jea yea . Tapi saya tak hantar lah , saya tak pandai drive kereta atau menunggang motor . hehe * shy - shy cat * . Kay lah , Wassalam . :)

* Entri kali ni ditulis pada pukul 9 a.m , 24 Nov 11 . Sebab tu yang mukadimah saya tulis pagi . Tak ingat nak publish ! >.< . Harap Maklum . *

0 Comments