Alahai ~ borim la hari ni . Tak tahu nak cakap apa . okey ! korang nak tau apa fb saya ? nah Klik Sini . Takada modal la nak cakap apa . . . kita tengok ni - - - >


 mini cooper


Ducati


  Fuyoo ! Red + Black = Mantap ! tu lah angan2 saya . . .  Angan2 nak miliki mini cooper and ducati . Fuhhh ! kalau ada  kereta mini cooper , ferrari , ducati or motor bekuasa tinggi lalu depan mata saya . . .  sure saya tak berkelip tengok kenderaan ni sampai hilang dari pandangan mata saya . Dapat kawin dengan tuan empunya mini cooper or ferrari or ducati pun tak apa . ahak ! ( gattai noh ! ) . Dapat berkawan pun jadi lah . Memang tinggi angan2 saya ni . he he he satu lagi penthouse ! Pergh ! tak keluar rumah pun tak apa ( eh ! iyalah tu ) sebenarnya saya tak kenal pun penthouse , saya kenal pun masa baca novel M.a.i.d karangan kak Suri Ryana terbitan KakiNovel  , masa tu saya tertanya2 . . . .

" Apa kebenda penthouse tu ? House rumah . . . Nama rumah kot ? "

    Saya pun dengan rajinnya bukak internet pergi kat google and search : Penthouse . tengok je gambar penthouse terus buat muka terkejut monyet ( agak2nya lah monyet pun tak sekejut saya tu . ha ha ha ) . mulut pun dah terbentuk 'o' camni - - - > ( :o ) wow ! cantik ! haih ! alangkah indahnya dapat tinggal kat rumah tu . Hmmm . . . . . Okey lah tu jea nak cakap , borim ni . . .  tak tau nak cakap apa . Handphone pun sunyi jea . . . . Nak baca novel on9 pun takde update . novel sendiri ? dah banyak kali baca . . . . biarlah . . . . Emmm . . . Bai bai . Annyong ! D:

0 Comments