AFB FEEDS

Seks Semakin Disukai Remaja


Assalamualaikum!

Sebenarnya, malu nak update entry ini sebab tajuk macam 18sx kan?
Eerk! Bukan ya... No.... Tujuan saya kongsi entry ini nak bagitau/beri peringatan kepada
semua dan diri sendiri. Ingin memberitahu anda bagaiman remaja zaman sekarang yang sudah hilang
perasaan malu. TERIMA ATAU TIDAK ITULAH HAKIKATNYA.

Rata-rata remaja tanpa segan silu update status dalam Facebok tentang hubungan intim/seks mereka
dengan pasangan mereka. Yang suami isteri pun rasa dah tak patut update status sebegitu
apatah lagi yang belum kahwin dan masih mentah!

Tidak kira sama ada lelaki atau perempuan, mereka memang sudah hilang maruah diri.
Yang sedih apabila ada kawan-kawan FB mereka yang menyokong atau bersorak dengan status
yang tak elok itu. Dan rata-rata remaja yang update status begitu tidak mahu mendengar nasihat.


ANTARA REMAJA SEKARANG YANG SUKAKAN SEKS :









Internet, ada baiknya dan ada buruknya. Remaja sekarang akan mula
layan cerita-cerita dan gambar-gambar lucah. Dimana sumber mereka mencari semua itu?
Internet, lama sosial, kawan-kawan, VCD lucah, komik. Tapi kebanyakkan zaman sekarang semuanya datang dari internet. Semuanya sudah tidak terkawal sekarang.

Kita sebagai saudara seIslam WAJIB menegur jika ada orang disekeliling kita seperti ini.
Jika mereka tidak mendengar, BERDOA untuk mereka supaya mereka
bertaubat dan tidak ingin melakukannya lagi.

JANGAN PANDANG REMEH PERKARA INI KERANA AKAN MEMBINASAKAN KETURUNAN KITA.

You Might Also Like

11 Surat Cinta

  1. BetuL2.... huhuhuh.. semakin menjadi jadi..

    ReplyDelete
  2. Rata-ratanya orang Melayu kan?
    Tak tahu malu betul.
    Akhir zaman memang macam ni..

    ReplyDelete
  3. Amboi, macam-macam sekarang ni. Dah tak segan silu, dah tak pikir dosa pahala. Kita doakan mereka ni dapat hidayah.

    ReplyDelete
  4. betul .. berleluasa dah sekarang neh . takda dah rasa malu ..

    ReplyDelete
  5. doa semoga merek bertaubat ..

    -.-'

    ReplyDelete
  6. astaghfirullahhalazim... nafsu2... -_-

    ReplyDelete
  7. astaghfirullahal'azim :(


    haritu pon qila ada baca status girl tu

    "tengah tunggu dara untuk pecah"

    omg!!!!! T_T sedih lah ank melayu sekarang :(
    may allah forgive all of us :<

    ReplyDelete
  8. Astaghfirullah hal azim, naik geram pula tengok kelakuan remaja skrg. Mudah2 an mrk cpt kembali ke pangkal jln..

    ReplyDelete
  9. Astaghfirullahalazim..
    Sedih Ina bila tengok rata2nya orang melayu yg buat macam ni..

    ReplyDelete